Н А К А З

27.01.2022

Про організацію освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання з 28.01.22 по 25.02.22

На виконання протоколу позачергового засідання міської комісії з питань техногенно - екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Первомайської міської ради від 27.01.22 №1, наказу управління освіти від 27.01.2022 №26 «Про вживання організаційних заходів із протидії розповсюдження COVID-19 у закладах освіти Первомайської міської територіальної громади», постанови КМУ від 09.12.20 №1236, листа МОН України від 25.01.2022 року №1/167-22 «Про вжиття організаційних заходів із протидії розповсюдження COVID-19», враховуючи рекомендації МОН України від 26.01.2022 р., з метою протидії розповсюдження COVID-19 серед здобувачів освіти і працівників

НАКАЗУЮ:

1.Організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання з 28.01.22 по 25.02.22 року за затвердженим режимом та розкладом роботи закладу на ІІ семестр 2022 року.

2.Призначити заступників директора з навчально-виховної роботи відповідальними особами за організацію освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.

3.Заступникам директора:

3.1. Здійснювати контроль за виконанням освітніх програм

Постійно

3.2. Надавати методичну допомогу педагогічним працівникам під час здійснення освітньої діяльності

Постійно

3.3.Здійснювати контроль за освітнім процесом, шляхом присутності на онлайн-уроках та перевірки записів у класних журналах

З 28.01.22 по 25.02.22

4.Призначити Щербак В.М., вчителя інформатики, відповідальною особою за технічний супровід організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.

5.Учителям  інформатики здійснювати технічну підтримку для кожного класу, предмету, допомогти створити Classroom, Google Meet

За потребою

6. Класним керівникам 1-9 класів:

6.1. Попередити здобувачів освіти та їхніх батьків про зміну режиму роботи закладу

27.01.2022

6.2. Взяти під контроль дистанційне навчання учнів

Постійно

6.3. Провести бесіди про дотримання санітарних вимог щодо роботи за комп’ютером, дотримання протиепідемічних заходів, розмістивши пам’ятки в учнівських групах

До 31.01.22

6.4. Контролювати відвідування учнями занять, стан здоров’я та інформувати адміністрацію закладу

Щоденно

7.Учителям-предметникам:

7.1. Організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання З 28.01.22 по 25.02.22

7.2. Проводити, уроки з використанням технологій дистанційного навчання, відповідно до розкладу ІІ семестру, затвердженого режиму роботи закладу, з використанням сервісів єдиного навчального сервісу Google Meet для проведення відеоуроків відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, Google Classroom для взаємодії з учасниками освітнього процесу.

З 28.01.22 по 25.02.22

7.3 Використовувати, для зворотнього зв’язку з учями, Classroom, Google Meet, Zoom, вайбер групу, електронну пошту, блоги вчителів.

Постійно

7.4. Зазначати, у класних журналах, режим проведення (синхронний, асинхронний) конкретного навчального заняття

З 28.01.22 по 25.02.22

7.5 Записувати проведені уроки до класних журналів 1 раз в тиждень

8. Шевченко А.О., педагогу-організатору:

8.1 Забезпечити проведення заходів відповідно до плану роботи закладу, участь у заходах всіх рівнів, використовуючи технології дистанційного навчання з дотриманням Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти

З 28.01.22 по 25.02.22

8.2. На сайті закладу у розділі «Дистанційне навчання» розмістити оголошення, розклад занять, режим роботи, пам’ятки щодо правил роботи під час дистанційного навчання, посилання на онлайн-школи.

До 01.02.22

9. Усім працівникам закладу :

9.1.Виконувати профілактичні заходи, щодо попередження масового розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом і гострих респіраторних інфекцій

Постійно

9.2.Обмежити проведення масових заходів до нормалізації епідемічної ситуації

З 28.01.22 по 25.02.22

10. Медичній сестрі закладу, контролювати дотримання та виконання профілактичних заходів, щодо попередження масового розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом і гострих респіраторних інфекцій

Постійно

11. Магулі О.Ю.. заступнику директора з АГР, забезпечити належне утримання закладу у період надзвичайної ситуації, обмежувальних протиепідемічних заходів, функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, дотримання правил техніки безпеки, недопущення аварійних ситуацій в опалювальних системах

Постійно

12.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. директора І.Б.Благушина

 

 

Анкети з питань дистанційного навчання(натиснути на посилання)
Просимо Вас розповсюдити відповідні посилання серед підпорядкованих закладів освіти: УЧНЯМ https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddJopllCqMzC6sSj6GPrzr6VbYhd2PWu18SMpDL7R_4NM3Gg/viewform БАТЬКАМ https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdYg1xf7N7lUVagouEJbWABWfy-4jaBOlD86yFGb7VfOpH1Tg/viewform ВЧИТЕЛЯМ https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSel3QOp8X7mc__8PhJoVES3-1dkn_nRsgGCB_51IBgNlKwvyA/viewform Нас цікавить думка кожного здобувача освіти, саме тому Ваша участь в анкетуванні є дуже важливою.

 

Увага, батьки та учні школи!!! З 6 квiтня розпочинаються заняття на Всеукраïнських каналах телебачення "Школа онлайн". Перепишіть розклад в щоденник та слідкуйте, щоб учні мали доступ для перегляду уроків. Не забуваємо своєчасно виконувати завдання на дистанційній платформі.

    Увага учням та батькам!!!

 
 
Вибачте за незручності та сподіваємось на співпрацю. 

       Електронні адреси вчителів додаємо..

Домашнє завдання для учнів . Щербак В.М. (Посилання)