УКРАЇНА
СЛОВ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВІДДІЛ ОСВІТИ
НАКАЗ
м.Слов’янськ
02.09.2019 № 360
Про організацію інклюзивного навчання
за денною формою здобуття освіти
в Слов’янській ЗОШ І-ІІ ступенів № 20
Слов'янської міської ради Донецької обл..
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дітей та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство
НАКАЗУЮ:
1.Організувати класи інклюзивного навчання з денною формою здобуття освіти в Слов’янській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів № 20 Слов'янської міської ради Донецької області на базі:
2 клас: Бондаренко Микита Артемович
5 клас: Шевченко Анастасія Володимирівна
6 клас: Трофімов В’ячеслав Сергійович, Кислова Карина Олександрівна
2. Затвердити години для проведення корекційно-розвиткових занять в індивідуальному навчальному плані:
2 клас: практичний психолог – 2 год.
вчитель-логопед – 1 год.
5 клас: практичний психолог – 1 год.
вчитель-логопед – 1 год.
вчитель-дефектолог - 1 год.
6 клас: практичний психолог – 2 год.
вчитель-логопед – 2 год.
вчитель-дефектолог – 2 год.
3. Директору навчально-виховного закладу середньої загальноосвітньої школи Плакидкіній А.В.
3.1.Призначити (за потребою прийняти) асистента вчителя з інклюзивним та інтегрованим навчанням, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, практичного психолога для проведення корекційно-розвивальних занять;
3.2. Розробити та затвердити індивідуальні навчальні плани на основі Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку з урахуванням висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
3.3. Розробити індивідуальну програму розвитку з обов’язковим залученням батьків, або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами;
3.4. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальним навчальним планом;
3.5. Залучати дітей з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням її інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану їх здоров’я;
3.6.Призначити відповідального за організацію, стан та якість впровадження інклюзивного навчання в закладі.
4. Комунальній установі «Централізована бухгалтерія відділу Слов'янської міської ради» (Яковлєва):
4.1. за потребою ввести ставку «асистент вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням» до штатного розпису закладу загальної середньої освіти;
4.2. провести необхідні нарахування та здійснити оплату вчителям, що здійснюють корекційно-розвиткове навчання дітей з особливими освітніми потребами.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника відділу з навчально-виховної роботи Хохлову М.В.
Начальник відділу освіти І.М. Рубльовський