УКРАЇНА

СЛОВ’ЯНСЬКА   МІСЬКА  РАДА

ВІДДІЛ  ОСВІТИ

 

НАКАЗ

м.Слов’янськ

 

 

 02.09.2019                                                                                                                     № 360

 

Про організацію інклюзивного навчання

за денною формою здобуття освіти

в Слов’янській ЗОШ І-ІІ ступенів № 20

Слов'янської міської ради Донецької обл..

 

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дітей та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Організувати класи інклюзивного навчання з денною формою здобуття освіти в Слов’янській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів № 20 Слов'янської міської ради Донецької області на базі:

2 клас: Бондаренко Микита Артемович

5 клас: Шевченко Анастасія Володимирівна

6 клас: Трофімов В’ячеслав Сергійович, Кислова Карина Олександрівна

 

2. Затвердити години для проведення корекційно-розвиткових занять в індивідуальному навчальному плані:

2 клас:    практичний психолог – 2 год.

                вчитель-логопед          – 1 год.

5 клас:    практичний психолог – 1 год.

                вчитель-логопед          – 1 год.

                вчитель-дефектолог     - 1 год.

6 клас:    практичний психолог – 2 год.

                вчитель-логопед          – 2 год.

                вчитель-дефектолог    – 2 год.

 

3. Директору навчально-виховного закладу середньої загальноосвітньої школи Плакидкіній А.В.

3.1.Призначити (за потребою прийняти) асистента вчителя з інклюзивним та інтегрованим навчанням, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, практичного психолога для проведення корекційно-розвивальних занять;

3.2. Розробити та затвердити індивідуальні навчальні плани на основі Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку з урахуванням висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;

3.3. Розробити індивідуальну програму розвитку з обов’язковим залученням батьків, або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами;

3.4. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальним навчальним планом;

3.5. Залучати дітей з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням її інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану їх здоров’я;

3.6.Призначити відповідального за організацію, стан та якість впровадження інклюзивного навчання в закладі.

 

4. Комунальній установі «Централізована бухгалтерія відділу Слов'янської міської ради» (Яковлєва):

4.1. за потребою ввести  ставку «асистент вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням» до штатного розпису закладу загальної середньої освіти;

4.2. провести необхідні нарахування та здійснити оплату вчителям, що здійснюють корекційно-розвиткове навчання дітей з особливими освітніми потребами.

 

5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника відділу з навчально-виховної роботи Хохлову М.В.

 

 

 

 

Начальник відділу освіти                                                                                І.М. Рубльовський